Cara urut sakit belikat/ belakang - "Tadi semput nak datang, lepas urut nafas rasa lega sangat"

“Alhamdulillah.. tadi semput (hampir) nak datang, tengok video ni saya urut tak sampai seminit (tubuh dah jadi) merah, tapi pernafasan lega sangat ni.. terima kasih tuan”

Saya dapati ramai orang yang ada masalah pernafasan seperti asma, semput atau cepat mengah mempunyai otot yang tegang di bahagian dada dan belakang/ belikat (Upper back).

Oleh itu di dalam video ini saya tunjukkan cara urutan untuk mengatasi masalah pernafasan secara DIY.

Selain masalah pernafasan video ini juga dapat membantu melegakan sakit dada, sakit belakang/ belikat dan lenguh bahu.

Klil video di bawah untuk tonton 👇


JEMPUT SHARE & SEBARKAN POSTING INI! 😊

Saya kongsi ilmu ini percuma sahaja. Cuma saya nak minta jasa baik anda untuk sebarkan video atau posting blog ini. 

Jika pesakit jumpa posting ini akibat share anda, kemudian mereka amal dan dapat manfaat, maka pahalanya akan sampai kepada anda.

Seperti hadis nabi SAW:

مَنْ دَلَّ عَلَى خَيْرٍ فَلَهُ مِثْلُ أَجْرِ فَاعِلِهِ
“Barangsiapa yang menunjukkan sesuatu kebaikan maka dia mendapat pahala sama seperti yang melakukannya.”

[Riwayat Muslim (1893)]

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Cara Urut kebas lengan, tapak tangan, jari-jemari "Kebas tangan dah hampir 3 tahun, boleh dikatakan 90% beransur sembuh"

SUSAH TELAN MAKANAN, BAGAIMANA NAK URUT?

Siri 4: Cara urutan perut