Cara Urut Selesema & Resdung - "Alhamdulillah selesema saya telah sembuh.."

 “Saya telah lakukan urutan tersebut. Alhamdulillah selesema saya sembuh dengan izin Allah”


Orang yang mempunyai masalah resdung sering juga mengalami selesema. Malah yang lebih teruk lagi sehingga menyebabkan sakit kepala.

Orang yang mengalami selesema sukar untuk tidur dengan nyenyak dan terganggu untuk melakukan kerja-kerja harian.

Di sini saya kongsikan tips untuk mengatasi resdung dan selesema menggunakan urutan dan sedikit petua.

Tips ini tak sesuai untuk kanak-kanak yang terlalu kecil seperti yang berusia bawah 4 tahun.

Klik video di bawah untuk tonton 👇


Terima kasih kerana datang. Mohon tinggalkan komen, supaya saya kenal siapa yang pernah berkunjung ke sini 😁

KLIK SINI (MINYAK URUT BERKUALITI TINGGI)


JEMPUT SHARE KE GROUP KELUARGA DAN RAKAN-RAKAN!

Saya kongsi ilmu ini percuma sahaja. Cuma saya minta jasa baik anda untuk sebarkan video atau posting blog ini. 

Jika pesakit jumpa posting ini akibat share anda, kemudian mereka amal dan dapat manfaat, maka pahalanya akan sampai kepada anda.

Seperti hadis nabi SAW:


مَنْ دَلَّ عَلَى خَيْرٍ فَلَهُ مِثْلُ أَجْرِ فَاعِلِهِ

“Siapa yang menunjukkan sesuatu kebaikan maka dia mendapat pahala sama seperti orang yang melakukannya.”

[Riwayat Muslim (1893)]


DALAM CHANNEL TELEGRAM SAYA ADA BANYAK PERKONGSIAN ILMU URUTAN SEJAK BEBERAPA TAHUN LALU. KALAU TAK NAK TERLEPAS PERKONGSIAN TERBARU KLIK SINI <---- 😊


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Cara Urut kebas lengan, tapak tangan, jari-jemari "Kebas tangan dah hampir 3 tahun, boleh dikatakan 90% beransur sembuh"

SUSAH TELAN MAKANAN, BAGAIMANA NAK URUT?

Siri 4: Cara urutan perut