Sakit lutut menjalar ke punggung

"Saya dah cuba tips tersebut, Alhamdulillah dah berkurangan.. Terima kasih"




Ada seorang pesakit telah menceritakan masalah yang dihadapi, iaitu sakit punggung yang bersambung hingga ke lutut.

Sakit tersebut telah menyebabkan beliau sukar untuk bangun, berjalan dan mengangkat kaki.  Rasa seperti otot tertarik dan amat menyakitkan.

Selain itu beliau juga tak mampu berdiri lama kerana terasa sakit dibahagian punggung.

Beliau telah menjalankan Fisioterapi, tetapi belum ada perubahan.

Doktor telah meminta beliau untuk melakukan pembedahan, tetapi beliau belum bersedia.

Di bawah ini adalah voice yang pesakit hantar melalui whatsapp.


INTIPATI VOICE:


1) "Bila nak bangun sakit dari punggung sampai ke lutut. Rasa sangat sakit apabila nak bangun, berjalan, nak angkat kaki, rasa seperti otot tertarik."

2) "Saya dah buat fisio tapi takde perubahan.."

3) "Saya tak boleh berdiri lama sebab sakit punggung. Doktor suruh buat 'operation' tapi saya masih berfikir lagi.."


Pesakit telah rasa perubahan positif



Kami telah berikan 2 video kepada pesakit tersebut, iaitu video urutan lutut dan senaman punggung. Selepas amalkan tips tersebut sakit telah mulai berkurangan.

Di bawah ini saya kongsikan video yang telah diberikan kepada pesakit, semoga tips tersebut juga dapat membantu anda yang mungkin mengalami masalah yang sama.


4 STEP ATASI SAKIT PUNGGUNG/ SCIATICA:


7 LANGKAH PULIHKAN SAKIT LUTUT:


Terima kasih sudi hadir ke blog ini. Mohon tinggalkan komen di bawah ye, saya nak tahu siapa yang pernah berkunjung ke sini 😁

 

BELAJAR CARA PULIHKAN SAKIT PINGGANG 


KLIK SINI (MINYAK URUT BERKUALITI TINGGI)


JEMPUT SHARE KE GROUP KELUARGA DAN RAKAN-RAKAN ANDA! 😊

Saya kongsi ilmu ini percuma sahaja. Cuma saya minta jasa baik anda untuk sebarkan video atau posting blog ini. 

Jika pesakit jumpa posting ini akibat share anda, kemudian mereka amal dan dapat manfaat, maka pahalanya akan sampai kepada anda.


Seperti hadis nabi SAW:

مَنْ دَلَّ عَلَى خَيْرٍ فَلَهُ مِثْلُ أَجْرِ فَاعِلِهِ

“Siapa yang menunjukkan sesuatu kebaikan maka dia mendapat pahala sama seperti orang yang melakukannya.”

[Riwayat Muslim (1893)]


DALAM CHANNEL TELEGRAM SAYA ADA BANYAK PERKONGSIAN ILMU URUTAN SEJAK BEBERAPA TAHUN LALU. KALAU TAK NAK TERLEPAS PERKONGSIAN TERBARU KLIK SINI <---- 😊



Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Cara Urut kebas lengan, tapak tangan, jari-jemari "Kebas tangan dah hampir 3 tahun, boleh dikatakan 90% beransur sembuh"

SUSAH TELAN MAKANAN, BAGAIMANA NAK URUT?

Siri 4: Cara urutan perut